Kariera
Specjalista ds. projektów w Dziale Zarządzania Projektami
Specjalista ds. projektów w Dziale Zarządzania Projektami
(praca stacjonarna/hybrydowa)
Zakres wykonywanych zadań
- Analizowanie dostępnych źródeł finansowania projektów ze środków publicznych oraz poszukiwanie źródeł finansowania dla prac prowadzonych w Instytucie,
- Informowanie innych pracowników o możliwości składania wniosków oraz organizowanie wewnętrznych szkoleń i warsztatów w tym zakresie,
- Udział w przygotowaniu wniosków o finansowanie projektów z funduszy publicznych oraz nadzór nad procesem ich składania i wsparcie procesów negocjacji, i podpisania umowy,
- Kontakty z instytucjami publicznymi w zakresie konsultacji, ustaleń i pozyskiwania informacji na etapie poprzedzającym przygotowanie wniosku o dofinansowanie,
- Wspomaganie pracy Kierowników Projektów w obszarze zarzadzania projektem;
- Prowadzenie repozytorium dokumentów projektowych i zarządzanie dokumentacją;
- Współpraca z działem księgowym w zakresie realizacji budżetu;
- Raportowanie postępów finansowych realizowanych zadań;
- Aktualizowanie kluczowych informacji niezbędnych dla zespołu projektowego i innych interesariuszy projektu;
- Redagowanie i przygotowywanie pism i innych dokumentów w dziale;
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w przygotowaniu wniosków/obsłudze projektów w obszarze funduszy unijnych, mechanizmów norweskich lub Komisji Europejskiej – wymaganie konieczne;
- Komunikatywność, kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów;
- Bardzo dobra organizacja pracy, czasu i odporność na stres;
- Chęć rozwoju i umiejętność szybkiego uczenia się;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiających swobodną konwersację, a także opracowywanie korespondencji w języku angielskim;
- Odpowiedzialność, terminowość, samodzielność a także proaktywność w działaniu
- Doskonałe umiejętności organizacji pracy własnej oraz umiejętność priorytetyzacji zadań
- Umiejętność swobodnego posługiwania się pakietem MS Office, w szczególności Excel.
Mile widziane
- Praktyczna znajomość metodyk i narzędzi zarządzania projektami;
- Wiedza z zakresu rachunkowości/księgowości;
- Znajomość zasad raportowania i standardów zarządczych;
Benefity
- Praca stacjonarna, hybrydowa w Warszawie
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
- Preferencyjne warunki opieki medycznej
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi: dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników; dofinansowanie karty sportowej; spotkania firmowe.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: kariera@igf.edu.pl
Zapraszamy do aplikowania!
ASYSTENT w Zakładzie Sejsmicznych Badań Litosfery
INSTYTUCJA: Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: ASYSTENT w Zakładzie Sejsmicznych Badań Litosfery
DYSCYPLINA NAUKOWA: Nauki o Ziemi i środowisku, Geofizyka
DATA OGŁOSZENIA: 11 grudnia 2024 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 28 lutego 2025 r.
LINK DO STRONY: www.igf.edu.pl
SŁOWA KLUCZOWE: geofizyka, sejsmologia, badania podstawowe, sejsmiczne aktywne badania litosfery
OPIS (tematyka, oczekiwania, uwagi):
Opis stanowiska pracy – zakres zadań na stanowisku pracy:
-
Udział w bieżących pracach Zakładu, w tym:
- w przygotowaniach projektów i eksperymentów
- w pracach terenowych
- w przygotowaniu zebranych danych do interpretacji
- w pracach interpretacyjnych, modelowaniu sejsmicznym 2D i 3D
- w przygotowaniu prezentacji i publikacji
- Udział w szkoleniach
- Praca własna podnosząca kwalifikacje, zdobywanie grantów na zaplanowane prace badawcze
- Udział w spotkaniach roboczych i konferencjach naukowych.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego lub Dyrektora Instytutu w ramach obowiązków służbowych.
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- ukończone co najmniej studia wyższe magisterskie - kierunek geofizyka, geologia ze specjalnością geofizyka lub pokrewne kierunki ścisłe (fizyka, matematyka, informatyka)
- dobre wyniki toku studiów
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- dobra znajomość systemów operacyjnych unix/linux i MS Windows
- umiejętność programowania w jednym (lub więcej) z: C/C ++, python, Matlab, Fortran, skrytpty bash/tcsh
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- entuzjazm i motywacja do pracy naukowej.
Dodatkowymi atutami będą:
- praktyczna znajomość systemów przetwarzania danych sejsmicznych/geofizycznych (np. Seismic Unix, ProMAX, Generic Mapping Tools, ObsPy, SAC))
- znajomość innych języków obcych, w szczególności ukraińskiego lub rosyjskiego
- posiadanie samochodowego prawa jazdy kategorii co najmniej B
Warunki zatrudnienia:
- Zatrudnienie na początek 1 rok, później możliwość pracy na stałe
- Przewidywane wynagrodzenie około 5 000,00 zł brutto
- Zatrudnienie na pełny etat
- W większości praca biurowa, podczas eksperymentów praca w terenie.
Wymagane dokumenty:
- CV ze szczególnym uwzględnieniem dokonań naukowych
- dokument stwierdzający uzyskanie co najmniej stopnia magistra
- list motywacyjny
- inne dokumenty mające istotne znaczenie dla sprawy (wg uznania kandydata)
Zgłoszenia na Konkurs należy przesłać do dnia 28 lutego 2025 r. na adres: kariera@igf.edu.pl
Proszę o zawarcie w dokumentach następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk ul. Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa, w celach rekrutacyjnych. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. U. UE.L.2016.119.1z dnia 4 maja 2016 r.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przyszłych rekrutacji.
Pracownik gospodarczy w Centralnym Obserwatorium Geofizycznym w Belsku
Pracownik gospodarczy w Centralnym Obserwatorium Geofizycznym w Belsku
Pracownik gospodarczy wykonuje prace porządkowe oraz nieskomplikowane prace naprawcze w budynku i na terenie Obserwatorium.
Pracownik gospodarczy jest odpowiedzialny za utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonych pomieszczeniach oraz na terenie Obserwatorium.
W okresie wiosenno-letnim pielęgnuje trawniki i rabaty kwiatów/krzewów oraz drzewa. W okresie jesienno-zimowym sprząta teren z liści i odpadów biologicznych oraz odśnieża i dba o właściwy stan nawierzchni dróg, chodników i parkingów.
Na terenie budynków zajmuje się konserwacją, nieskomplikowanymi naprawami oraz utrzymuje podstawowy sprzęt gospodarczy i ogrodniczy w należytym stanie technicznym.
Może wykonywać zadania i czynności pomocnicze polegające na załadunku i rozładunku towarów, pracach magazynowych, ustawianiu mebli…etc.
Wykonuje nieskomplikowane prace naprawcze maszyn i urządzeń na terenie Obserwatorium.
- Dni pracy: dni robocze (poniedziałek - piątek)
- Godziny pracy: 8:00 – 16:30
- Możliwa praca w godzinach nocnych: nie
- Tryb wypłaty: miesięczna
- System wynagrodzeń: stała podstawa wynagrodzenia
Twój zakres obowiązków i nasze wymagania:
- Codzienne kontrole instalacji obiektowych i pomieszczeń technicznych,
- Wykonywanie przeglądów urządzeń i instalacji,
- Bieżąca obsługa techniczna, utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych,
- Pozostawanie w gotowości i szybkie reagowanie na występujące usterki oraz awarie na obiekcie,
- Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, ogólnobudowlanych.
- Serwisowanie urządzeń, maszyn i aparatury pomiarowej na terenie COG,
- Naprawa narzędzi ogrodowych,
- Utrzymanie w sprawności parku samochodowego COG
- Dokonywanie bieżącej konserwacji pojazdu/ów znajdujących się w dyspozycji Działu/Zakładu, oraz utrzymanie ich w pełnej sprawności technicznej (tj.: utrzymanie pojazdu w czystości, kontrolowanie poziomu płynów eksploatacyjnych, wymiana żarówek itp.),
- Przejazdy pojazdem służbowym w celu wykonywania obowiązków służbowych,
- Drobne remonty pomieszczeń w COG,
- Zaopatrzenie COG,
- Dbanie o teren COG, koszenie trawy, odśnieżanie.
- Wykonywanie prac technicznych i montażowych związanych z konserwacją i konstrukcją aparatury geofizycznej.
- Opieka nad sprzętem do terenowych pomiarów geofizycznych oraz przygotowywanie
sprzętu do sezonu pomiarowego.
- Udział w zaopatrzeniu technicznym i materiałowym Laboratorium Magnetyzmu.
Pełnienie dyżurów tygodniowych zgodnie z aktualizowanym harmonogramem przy
- prowadzeniu tzw. „służby magnetycznej”.
- przegląd i porządkowanie pomieszczeń garażowych
- prace porządkowe w ogrodzie wokół basenu p.poż.
- prace porządkowe w magazynach kontenerowych laboratorium GeoBeLa
- przegląd techniczny w pomieszczeniu pomp ciepła
- prace konserwacyjno-techniczne w kotłowni
- stosowanie się do przepisów przeciwpożarowych i BHP, przestrzeganie standardów jakości, szanowanie obowiązujących regulacji prawnych i dbanie o ich przestrzeganie
Prace ogrodnicze obejmują:
- pielęgnowanie drzew i roślin, które spełniają w ogrodzie funkcje dekoracyjne,
- uprawę trawy i kwiatów,
- utrzymanie ścieżek i dróżek w ogrodzie,
- przygotowanie, utrzymanie i pielęgnacja gleby (odchwaszczanie);
- nawadnianie gleby,
- kontrolowanie poziomu nasłonecznienia ogrodu,
- kontrolowanie poziomu temperatury,
- wykonywanie zadań związanych z ochroną roślin.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie techniczne lub pokrewne,
- Prawo jazdy kat. B,
- Doświadczenie zawodowe w utrzymaniu budynków,
- Znajomość instalacji i systemów budynkowych,
- Wiedza z zakresu mechaniki, hydrauliki, ślusarstwa, klimatyzacji, obsługi komputera
Mile widziane:
- Uprawnienia SEP Gr 1 E od 1kV,
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokościach,
- dyspozycyjność,
- Dodatkowym atutem może być posiadanie uprawnień do spawania elektrycznego.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- zgrany i pozytywny zespół współpracowników
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: kariera@igf.edu.pl
Zapraszamy do aplikowania!
Pracownik zespołu HelpDesk w Dziale Informatyki
Pracownik zespołu HelpDesk w Dziale Informatyki
(praca stacjonarna)
Zakres wykonywanych zadań:
- Wsparcie techniczne użytkowników oraz terminowe rozwiązywanie problemów IT/TI, zarówno osobiście jak i za pośrednictwem kanałów zdalnych;
- Przygotowanie, instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych;
- Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów m.in. technicznych, sieciowych oraz związanych z oprogramowaniem;
- Pomoc w utrzymaniu i doskonaleniu środków bezpieczeństwa IT;
- Przestrzeganie procedur oraz wewnętrznych regulacji IGF PAN w zakresie IT;
- Współpraca z zespołem IT przy wdrażaniu projektów informatycznych oraz aktualizacji systemów;
- Obsługa konferencji, tele/wideokonferencji;
- Szkolenie użytkowników, tworzenie instrukcji dla użytkowników.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w dziale IT w zespole Support/HelpDesk;
- Znajomość podstaw działania sieci komputerowych (LAN, WAN, WLAN, VPN, Wi-Fi);
- Znajomość MS Teams, Zoom, Webex, Skype, Google Meet);
- Znajomość systemów operacyjnych MS Windows, Linux, MacOS;
- Znajomość Office 365;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym oraz umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej;
- Komunikatywność, cierpliwość i sumienność;
- Samodzielność oraz zaangażowanie;
- Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych.
Benefity
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat;
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami;
- Preferencyjne warunki opieki medycznej;
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi: dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników; dofinansowanie karty sportowej; spotkania firmowe.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: kariera@igf.edu.pl
Zapraszamy do aplikowania!
Specjalista ds. Technicznych w Dziale Utrzymania i Rozwoju Infrastruktury
Specjalista ds. Technicznych
Miejsce pracy: Dział Utrzymania i Rozwoju Infrastruktury
siedziba Instytutu Geofizyki PAN w Warszawie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeglądy serwisowe,
- sprawna diagnostyka urządzeń,
- usuwanie awarii mechanicznych w urządzeniach,
- wykonywanie prac konserwacyjnych maszyn i urządzeń,
- pomoc w pracach instalacyjnych i modernizacyjnych,
- rozliczanie się z zużytych materiałów serwisowych,
- współpraca z przełożonym odpowiedzialnym za prowadzone prace.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie o profilu technicznym,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętności elektrotechniczne,
- mile widziane uprawnienia elektryczne,
- gotowość do pracy w terenie,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- zaangażowanie, rzetelność, sumienność,
- chęć do nauki nowych rzeczy oraz otwartość na różnorodność zadań.
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat;
- pracę w dynamicznym środowisku naukowym;
- udział w planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań;
- możliwość rozwoju i doskonalenia zdobytej wiedzy;
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
- dodatkowa opieka medyczna.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: kariera@igf.edu.pl
Zapraszamy do aplikowania!
Adiunkt w Zakładzie Badań Polarnych i Morskich
INSTYTUCJA: Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
MIASTO: Warszawa
STANOWISKO: Adiunkt w Zakładzie Badań Polarnych i Morskich
DYSCYPLINA NAUKOWA: Nauki ścisłe i techniczne, nauki o ziemi
DATA OGŁOSZENIA: 24.10.2024 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 15.11.2024
LINK DO STRONY: www.igf.edu.pl
SŁOWA KLUCZOWE: Jeziora arktyczne, obieg węgla, efekt cieplarniany, CO2, CH4, N2O, łączność ekosystemów
OPIS: (tematyka, oczekiwania, uwagi): Hydrolog
z doświadczeniem w badaniu/modelowaniu procesów jeziornych
Opis zadań
Kandydat dołączy do grupy realizującej projekt NCN „Skutki zmian w łączności ekosystemów na procesy metaboliczne i emisje gazów cieplarnianych z ocieplających się jezior Arktycznych i Alpejskich”
Planowane badania zwierają między innymi:
- Modelowanie wpływu procesów hydrologicznych na termikę jezior
- Modelowanie objętości jezior Arktycznych i Alpejskich
- Opracowanie danych biogeochemicznych z jezior Arktycznych w kontekście hydrologii zlewni
- Eksperymentalne symulacje wpływu ekstremalnych zjawisk hydrologicznych na termikę jezior oraz emisji gazów cieplarnianych
- Uczestnictwo w wyprawach terenowych
- Opracowanie/zaadaptowanie modelu hydrologicznej łączności pomiędzy lodowcami w rejonie Hornsundu a jeziorami przy-lodowcowymi
- Opracowanie metody obliczeniowej do symulacji zmian temperatur w kolumnie wody jezior Arktycznych i Alpejskich.
Tytuł konkursu NCN: OPUS LAP
Wymagania
- Stopień naukowy doktora nauk w dziedzinie nauk o Ziemi lub pokrewnej, uzyskany maksymalnie 7 lat przed rozpoczęciem pracy w projekcie. Dopuszcza się składania wniosków przez osoby, które uzyskają stopień doktora przed terminem rozpoczęcia pracy;
- Znajomość tematyki badawczej związanej z wieloletnią zmarzliną, hydrologią i limnologia fizyczna;
- Umiejętność prowadzenia pomiarów hydro-meteorologicznych oraz geofizycznych. Znajomość zagadnień analizy statystycznej, metod obrazowania geofizycznego (GPR), metod teledetekcyjnych, programowania (np. MATLAB, R, Python), GIS;
- Doświadczenie analizach laboratoryjnych (chromatografia oraz analiza gazów cieplarnianych) i pracy eksperymentalnej );
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
- Wyróżniający dorobek naukowy i motywacja do pracy naukowej.
* Zgodnie z wymogami NCN na stanowisko typu post-doc przyjęta może zostać tylko osoba, która uzyskała stopień naukowy doktora w podmiocie innym niż podmiot, w którym planowane jest zatrudnienie na tym stanowisku nie wcześniej niż 7 lat przed rokiem zatrudnienia w projekcie. Okres ten może być przedłużony o czas przebywania w tym okresie na długoterminowych (powyżej 90 dni) udokumentowanych zasiłkach chorobowych lub świadczeniach rehabilitacyjnych w związku z niezdolnością do pracy. Dodatkowo do tego okresu można doliczyć liczbę miesięcy przebywania na urlopach związanych z opieką i wychowaniem dzieci udzielanych na zasadach określonych w Kodeksie pracy, a w przypadku kobiet – 18 miesięcy za każde urodzone bądź przysposobione dziecko.
Dodatkowo zgodnie z wymogami NCN zatrudniona osoba w okresie pobierania tego wynagrodzenia nie będzie pobierać innego wynagrodzenia ze środków przyznanych w ramach kosztów bezpośrednich z projektów badawczych finansowanych w ramach konkursów NCN oraz w okresie pobierania tego wynagrodzenia nie będzie pobierać wynagrodzenia u innego pracodawcy na podstawie umowy o pracę, w tym również u pracodawcy z siedzibą poza terytorium Polski.
Warunki zatrudnienia:
- Wysokość środków na zatrudnienie wynosi 10 000 PLN brutto brutto/miesiąc (co stanowi około 6500 PLN netto)
- Wymiar etatu: pełny wymiar czasu
- Okres zatrudnienia – max 20 miesięcy (do 08.2026)
- Zatrudnienie planowane jest od 01.01.2025
- Zgodnie z warunkami NCN w okresie zatrudnienia post-doc nie może pobierać innego wynagrodzenia w żadnej formie ze środków NCN oraz wynagrodzenia u innego pracodawcy na podstawie umowy o pracę w tym również u pracodawcy z siedzibą poza terytorium Polski.
- Pierwsza umowa podpisywana jest na minimum 6 miesięcy
Dodatkowe informacje
Projekt jest finansowy w ramach konkursu NCN OPUS 20 nr UMO-2020/39/I/ST10/02129 pt.” Skutki zmian w łączności ekosystemów na procesy metaboliczne i emisje gazów cieplarnianych z ocieplających się jezior Arktycznych i Alpejskich”.
Głównym pytaniem, na które spróbujemy odpowiedzieć w tym projekcie, jest określenie stopnia zmienności stężeń gazów cieplarnianych w wodach jezior arktycznych i alpejskich (system jeziorny Revvatnet – Svalbard; Nigardsvatnet – Norwegia; Nero, Bianco i Dentro – Szwajcaria), w odpowiedzi na zmiany w łączności ekosystemowej w następstwie przyspieszających zmian klimatycznych (pomiędzy środowiskami oraz w obrębie jednego systemu). Wydajność łączności ekosystemowej zmienia się w wyniku zmian hydro-klimatu, warunków hydrodynamicznych oraz biogeochemicznych w zlewniach i jeziorach. Biorąc pod uwagę znaczące bezpośrednie lub pośrednie skutki zmian klimatycznych wpływających na ekosystemy rejonów polarnych i alpejskich, w tym projekcie postawimy sobie za cel zweryfikowanie w jaki sposób efekty zmian w temperaturach i opadach będą modyfikować wydajność i mechanizmy łączności ekosystemów, a w konsekwencji, kontrolować dopływ i metabolizm materii organicznej w jeziorach i osadach dennych oraz zmieniać tempo i wielkość produkcji emisji poszczególnych gazów cieplarnianych. W celu określenia znaczenia tych efektów w jeziorach polarnych i alpejskich badania będą skupione na interaktywnych mechanizmach związanych ze zmianami klimatu, które coraz silniej wpływają na metabolizm ekosystemów jeziornych, mianowicie: i) bezpośrednich skutkach atmosferycznego ocieplenia zwiększających import materii organicznej do jezior i stymulujących produkcje gazów cieplarnianych; ii) zwiększającej się częstotliwości ekstremalnych, gwałtownych dopływów materii organicznej do jezior, w wyniku których zwiększa się znacząco ilość zawiesiny w wodach powierzchniowych i produkcja metanu i podtlenku azotu głębiej w kolumnie wody; iii) skutkach skrócenia długości trwania zlodzenia na jeziorach i w zlewniach, które może powodować większy import materii organicznej do jezior i prowadzić do wydłużenia okresu podczas którego gazy cieplarniane są uwalniane z wód jeziornych bezpośrednio do atmosfery; iv) skutkach zwiększającej się produkcji pierwotnej w jeziorach zasilanych zwiększonym dopływem substancji odżywczych ze zlewnii i skutkujących zubożeniem wód powierzchniowych w CO2 ale wzbogaceniem głębszych wód w CH4 i N2O; v) skutkach zwiększonego dopływu węglanów i krzemianów do jezior prowadzących do nasilonej chemicznej sekwestracji CO2.
Praca będzie realizowana pod opieką merytoryczną:
dr Macieja Bartosiewicza, Instytut Geofizyki PAN, ul. Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa.
Wymagane dokumenty:
- CV
- dokument potwierdzający uzyskanie stopnia doktora
- list motywacyjny
- informacja o osiągnięciach naukowych (w tym wykaz publikacji), wyróżnieniach i stażach naukowych
- elektroniczne wersje dwóch najważniejszych publikacji (lub maszynopisy prac nieopublikowanych), które kandydat uważa za reprezentatywne dla swego dorobku naukowego;
- inne dokumenty mające istotne znaczenie dla sprawy (wg uznania kandydata)
Zgłoszenia na Konkurs należy przesłać do dnia 15.11.2024 na adres: kariera@igf.edu.pl wpisując temat wiadomości: „adiunkt OPUS-20”.
Wybrani kandydaci mogą zostać poproszeni o rozmowę kwalifikacyjną za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej umożliwiających przesyłanie dźwięku i obrazu.
Instytut Geofizyki PAN zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłonienia kandydata.
Dodatkowych informacji udziela:
Maciej Bartosiewicz ul. Księcia Janusza 64, tel.
e-mail: maciej.bartosiewicz@igf.edu.pl
Proszę o zawarcie w dokumentach następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk ul. Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa, w celach rekrutacyjnych. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych Dz. U. UE.L.2016.119.1z dnia 4 maja 2016 r.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przyszłych rekrutacji.