16.092020 ZAPRASZAMY SZKOŁY DO UDZIAŁU W POLARNYM PROJEKCIE! Rusza rekrutacja szkół do kolejnego polarnego projektu! Zapraszamy miłośników polarnych przygód do projektu: EDU-ARCTIC 2: od badań polarnych do naukowej pasji – innowacyjna edukacja przyrodnicza w Polsce i Norwegii, finansowanego z funduszy otrzymanych z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG. ...>
14.092020 Lodowce Svalbardu znacznie bardziej podatne na ocieplenie od połowy lat 80-tych Współautorem artykułu opublikowanego dziś w Nature Communications jest dr Bartłomiej Luks z Zakładu Badań Polarnych i Morskich ...>
10.092020 Przed nami 24. Festiwal Nauki – Instytut Geofizyki PAN wraz z projektem EDU-ARCTIC.PL przygotował ciekawe polarne propozycje! ...>
09.092020 NABÓR WNIOSKÓW NA KORZYSTANIE Z INFRASTRUKTURY SIECI INTERACT W LATACH 2021 – 2022 Informujemy, że sieć INTERACT (International Network for Terrestrial Research and Monitoring in the Arctic) ogłosiła nabór wniosków na wykorzystywanie infrastruktury stacji badawczych zrzeszonych w ww. sieci (w tym do Polskiej Stacji Polarnej Hornsund na Spitsbergenie, jak również do innych stacji położonych w Europie, Rosji i Ameryce Płn. związanych z badaniami i monitoringiem Arktyki). ...>
01.092020 W dniach od 3 do 10 sierpnia 2020 odbywały się zajęcia w ramach projektu SEG Field Camp 2020. Celem projektu jest zapoznanie studentów i doktorantów z pomiarami terenowymi z użyciem wielu metod geofizycznych. ...>
26.082020 Z głębokim smutkiem przyjęliśmy informację, że w dniu 25 sierpnia 2020 zmarł prof. dr hab. inż. Zbigniew Fajklewicz ...>
21.082020 Prośba o wsparcie dla Artura Marciniaka Zwracamy się z gorącą prośbą o wsparcie dla naszego doktoranta z Zakładu Obrazowania Geofizycznego. ...>
10.072020 Znamy laureatkę stypendium prof. Rybickiego Do grona 11 stypendystów dołączyła dr inż. Anna Łoboda z Zakładu Hydrologii i Hydrodynamiki ...>
26.062020 SEG field camp 2020 SEG Field Camp 2020 – Geophysical imaging of dissolution phenomena in porous carbonate media (inactive Smerdyna quarry, Poland) ...>